סוכרת הריון, תזונה מאוזנת נוסח איטליה, תלוי את מי תשאלי

בקיצור, סוכרת הריון.

והפעם במסגרת ההריון הארוך בהיסטוריה האנושית אני מביאה לכם את הדרמה החדשה (והלא כל כך דרמתית, אם לאמר את האמת) מבית היוצר של חן יאקה-שומרון: סוכרת הריון. הצטרפתי למשפחה החדשה ונראה שבנתיים אני עדיין שורדת כדי לספר.

קראי עוד »
לא רציונלי ולא במקרה - ביפראמזיס גרבידרוס סיבוב 2

לא רציונלי ולא במקרה – היפראמזיס סיבוב #2

הבחירה להיכנס להריון היפראמזיס שני היא בעצם לבחור בלגרום לעצמך לחלות לתקופה די ארוכה. אז למה בכל זאת החלטתי לעשות את זה לעצמי? כי החלטתי שזה עכשיו או לעולם לא, כי הגיל כבר מתחיל להיות גורם משפיע, כי יוני אמר שמשעמם לו לבד, כי רציתי עוד ילד.

קראי עוד »
איך להכניס ירוק הביתה - יומן מסע

איך להכניס ירוק הביתה – יומן מסע

הצלחתי לגדל ילד. תראו, הוא כבר בן 5 עוד שניה. אז החלטתי שאין סיבה שאני לא אצליח לגדל צמחים. נמאס לי להיות רוצחת צמחים ואין לי מושג אם אני אצליח אבל נראה לי שזו תחילתה של ידידות מופלאה. או שלא. נראה.

קראי עוד »
פנטסטלינה, היער הקסום

הורים כותבים

ברשימת הדברים שהרשתות החברתיות הכניסו לחיינו אנחנו נוכל למצוא את העובדה שאנחנו יותר מודעים למה שקורה סביבנו, יותר קל לנו לשתף חוויות, יותר קל לנו לקבל השראה מאחרים ובעקבות כך גם ההנעה לפעולה, שלנו את עצמנו, היא יעילה יותר. אני מניחה שזו אחת הסיבות לכך שתופעת ההורים שכותבים לילדים שלהם ספר הולכת וצוברת תאוצה. וזה ממש מגניב בעיניי.

קראי עוד »
A Five-Minute Life

A Five-Minute Life \ Emma Scott

אחת הרכישות היותר מוצלחות שהיו לי היא המנוי שעשיתי לקינדל אנלימיטד – זה מנוי חופשי לחלק גדול מאוד מספריית הקינדל של אמזון. תשלום חודשי וקריאה חופשית (לא כל הספרים, אבל בהחלט מגוון רחב ושווה במיוחד). אז נכון שיש ספרים מוצלחים יותר ויש מוצלחים פחות, אבל בחודש האחרון לא הצלחתי לסיים שום ספר – התחלתי 4 ספרים שונים והם היו כל כך לא זורמים, כל כך מתאמצים, כל כך… לא. הרגשתי שהם גורמים לקריאה שלי להיות איטית עד שפשוט הפסקתי. וזה

קראי עוד »
יומני הטיול של שרון גולן

כמה המלצות לחופש הגדול

חשבתי להתחיל את הפוסט הזה בקיטורי חופש ולספר על כמה חם, מעייף, קשה ומשעמם זה מהצד שלנו ומשם לתת לכם את ההמלצות שלי לחופש כי המלצות לחופש זה מיד טוב ונחוץ, אבל בתכל'ס יוני בקייטנה עד 16:00 ואני מספיקה הרבה יותר מבכל יום רגיל שבו הוא חוזר הביתה ב-14:00, אז הידד לחופש!

קראי עוד »

ביקור מתוק בגליתא חוות השוקולד

כשילד אחד חובב בישול מגיע למקום מיוחד שאוהב שוקולדים. יצאנו לטיול משפחתי בגליתא – חוות שוקולד קסומה וטעימה בקיבוץ דגניה. פעיולות חוויתית קצת שונה לחופש הגדול.

קראי עוד »
הספר 7 שעות אחורה, חן אנני דודקביץ

7 שעות אחורה – המדריך לאוהבי ניו יורק, חן Annie דודקביץ

גילוי נאות, רק כדי לגמור עם המחדל הזה וזהו – מעולם לא ביקרתי בניו יורק. אולי פעם אחת כשעשיתי קונקשן מהארץ ללוס אנג'לס ועברנו שם בטרמינל. זה נחשב? לא, אה? באסה. אז למה בכל זאת אני מאוהבת בניו יורק? אין לי מושג, ובתכלס אני לא חושבת שצריך סיבה מיוחדת. בכל זאת – ניו יורק. והנה אני כאן, ממליצה לכן על מדריך לאוהבי ניו יורק, כזה עם מסלולים, מפות והמלצות וזה בגלל שאמנם לא הייתי בניו יורק אבל אני מטיילת בה

קראי עוד »
פרה באחו ירוק

אתם לא מבינים איפה הייתי אתמול! או למה אסור לי לסמוך על חוש הכיוון שלי

אני לגמרי מאשימה את הטכנולוגיה המתקדמת, את הפקקים, את הכבישים במרכז הארץ בשעות הבוקר, את העומס בעבודה והעומס בראש. את כולם אני מאשימה בכך שאם וויז אומר לי שהיעד שלי נמצא במרחק שעה נסיעה אני אניח שהוא נמצא קרוב לבית. אני אסביר. הוזמנתי להתארח בסדנת הבישול של ויקי גורשטיין, היא אמרה טעמים לטיניים ואני אמרתי כן. היא אמרה ציפורי, ואני, שגם את העיר שבה אני גרה בקושי מכירה, אמרתי סבבה. בבוקר אני שמה את יוני בגן, מדברת עם אמא שלי בדרך

קראי עוד »
המלצות-ספרים-ליום-המשפחה

10 המלצות על ספרי ילדים ליום המשפחה (והאהבה!)

יום המשפחה ויום האהבה נפלו בכזו סמיכות מושלמת ונוחה להפליא וסיפקו לי תירוץ מושלם לחפור בתוך הספריה שלנו, ועוד קצת בחנויות הספרים ולחפש את הספרים הכי-הכי ליום שכזה. הייתי חייבת לעצור את עצמי באיזשהו שלב כי המבחר הוא באמת עצום. ומה שבעיקר הפתיע אותי הוא שלא משנה אם זה ספר חדש או קלאסיקה אהובה – ספרים שעוסקים במשפחה הם תמיד יותר רגישים ויותר סלחנים.   המסקנות שלי? – יום המשפחה הוא יום האהבה. בעיקר בכל הנוגע לספרות ילדים. ספר המשפחות

קראי עוד »
Scroll to Top