הגדה של פסח לילדים!

חוברת פעילות ויצירה במיוחד לחג

כשיוני היה בן שנתיים חיפשתי בחנויות הספרים והיצירה הגדה של פסח כדי להעסיק אותו בזמן הסדר, אבל מסתבר שסיפור יציאת מצריים, מהצד הויזואלי שלו, הוא הרבה יותר מפחיד ומאיים בעיניים של הילדים, וכך יצא שכל אגדה לקטנטנים שנתקלתי בה הייתה קצת ברוטלית.

מפה לשם הצורך הוביל לפתרון וישבתי לעצב ליוני הגדה של פסח קצת יותר ידידותית. זו אגדה מקוצרת עם המון איורים לצביעה והפעלות שונות, כל מה שצריך זה להדפיס, לחבר לזה צבעים ולקוות שהרווחתם לכם כמה דקות של שקט שבו תוכלו להנות מהגפילטע 🙂

באנר הגדה של פסח לילדים

כשפירסמתי את ההגדה כאן בבלוג לא חשבתי שההיענות תיהיה כל כך גדולה, אבל מהר מאוד היא הפכה לכוכבת. כבר 3 שנים, מפברואר ועד אפריל, מאות גולשים בוחרים לבלות את הסדר עם ההגדה של יוני, וזה משמח אותנו מאוד.

השנה, 2020, החלטתי קצת לשדרג אותה ולהוסיף לה עוד עמודי יצירה שיתאימו גם לגילאים הבוגרים יותר.

רוצים גם את ההגדה של פסח לילדים להדפסה אצלכם?
היא זמינה לכם לרכישה ממש כאן בהמשך

בואו להציץ פנימה

בהגדה תמצאו דפי צביעה, משחקי זיהוי, שירים מוכרים, חיתוכים, מבוכים ועוד מגוון רחב של פעילויות להקדיש להם עניין.

מתאים גם כפעילות עצמית וגם בחברה.

נהדר לגילאי 2-8

ביחד או לחוד

הגדה של פסח לילדים

הגדה של פסח לילדים גרסה להדפסה

30 עמודי יצירה, מותאמים להדפסה, עם מגוון פעילויות ברוח החג. 

מחיר: 50 ש"ח

מחיר : 25 ש"ח

גרסה להורדה מיידית תיפתח לאחר התשלום.
בנוסף, ישלח קישור להורדת ההגדה במייל שיצויין בתשלום.

מי אני?

נעים להכיר, אמא של יוני.
אתם יכולים לקרוא לי גם חן.

ב-Day Job שלי אני מעצבת גראפית, בעלת 'לימונדה' – סטודיו למיתוג ובניית אתרים, מרצה ומעבירה סדנאות לעסקים קטנים ולעצמאים על עולם הדיגיטל והתנהלות ויזואלית נכונה.

אבל בתכלס, ברוב שעות היום אני פשוט אמא של יוני.  אוטוטו בן 5, ילד מצחיק וסקרן שאוהב לשאול שאלות ולשמוע סיפורים. וגם להרוס את הבית. ילד. רגיל כזה.

על איך זה בשבילי להיות אמא אני כותבת בבלוג 'למה לא סיפרתם לי?! שם אפשר לקרוא על כל הדברים שמסתירים מאיתנו לפני ההריון-לידה-ילדים.

אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לשם ועל הדרך לקבל את ה'הגדה של פסח לילדים' שעיצבתי במיוחד בשביל הילדים שלנו (וגם קצת בשבילנו, שנוכל לאכול את הגפילטע בשקט).

המלצות-ספרים-ליום-המשפחה
Scroll to Top