התופת של גבריאל / סילביין ריינרד

גילוי נאות – אני עובדת עם הוצאת א(ה)בות כבר כמה שנים, ואת 'התופת של גבריאל' קיבלתי לקריאה כחלק מהעבודה שלי. אני מעצבת כריכות, בין היתר, אז יוצא שאני מקבלת הרבה ספרים לקריאה. ייאי 🙂

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life

התופת של גבריאל הוא טרילוגיה. רומן היסטורי שמשלב בתוכו אומנות, וככזה אני פשוט עפתי עליו.
בגדול הסיפור הוא על פרופסור גבריאל אמרסון, מרצה לספרות אנגלית, וג'וליה מיטשל, סטודנטית לתואר ששני, שמתאהבים ונאלצים, כמובן, להסתיר זאת, אבל זה רק עוד פרט קטן.
העלילה שם מסקרנת, מתפתח ונבנית לאט לאט כמו פאזל. אנחנו מקבלים הרבה רמזים על הדרך, ולבסוף כשהכל מתחבר זה מהפנט.

התופת-של-גבריאל

זה ספר מרתק ומושך ושנון ומלא תשוקה וכאב. מתחילים ואי אפשר להפסיק.
היא מכירה אותו, לא סתם היא הגיעה ללמוד אצלו. והוא -לא זוכר אותה.
הוא מיוסר והיא מתוקה ותמימה.
היא מזכירה לו מישהי והוא לא מסוגל להסביר את המשיכה אליה.
לכל אורך הספר יש הקבלה לקומדיה האלוהית של דנטה וסיפור האהבה של דנטה וביאטריצ’ה (google it!) מה שנותן עוד עומק ועניין לכל הסיפור.

אז יש לנו רומנטיקה, יש לנו היסטוריה ויש לנו אומנות – מה צריך יותר מזה? רוצו לקרוא!

תקציר:

סיפור בלתי נשכח על גבר המחפש גאולה ועל אישה המתעוררת לחיים…
פרופסור גבריאל אמרסון האניגמטי, מרצה לספרות אנגלית ומומחה לכתבי דנטה, מקדיש את ימיו לספרות ואת לילותיו להנאות חיי הלילה הפרועים. הוא מנצל את קסמו המתוחכם ואת יופיו השרמנטי הידוע לשימצה, כדי להצדיק את כל גחמותיו, אבל בתוך תוכו, הוא מתענה מעברו האפל, ונאכל מאמונתו הניצחת, שאין עוד תקווה לישועה.   כשג'וליה מיטשל המתוקה והתמימה, מצטרפת לתוכנית לימודי תואר שני בכיתתו, המשיכה שלו אליה והקשר המסתורי ביניהם, לא רק מסכנים את הקריירה שלו, אלא גם שולחים אותו למסע אל עברו המתנגש עם ההווה.   חקירה מאתגרת, מעוררת עניין ומלאת תשוקה. אהבה אסורה וגאולה.  התופת של גבריאל הוא סיפור מהפנט על גבר המנסה לברוח מהגיהנום של עצמו בעוד הוא מייחל לבלתי אפשרי – מחילה ואהבה.

הוצאת א(ה)בות

חן יאקה שומרון, למה לא סיפרתם לי?!

היי לך

אם זו הפעם הראשונה שלך כאן – אז היוש! ואיזה כיף שעצרת לקרוא אותי. "למה לא סיפרתם לי" הוא בלוג ההורות שלי, אבל מצד שני הוא  כבר מזמן לא רק בלוג ההורות שלי. תוכלי לקרוא כאן על כל הדברים שמעניינים אותי, מעסיקים אותי, מתסכלים אותי או מצחיקים אותי. 
בקיצור,  טוב שבאת.

ניוזלטר

אם אתן בקטע – אני מעדכנת במייל מידי פעם, כשעולה תוכן חדש. אבל לא יותר מידי.
ain't nobody got time for that

עוד תוכן

קרן בר, עיצוב פנים

אמא כמוני – קרן בר

טוסקנית נועזת, אורבנית עם חתול, שיק צרפתי, פשוט אדירה. עם כאלו שמות לפרוייקטים אז את כבר וודאי מבינה שמדובר כאן במישהי שנונה ועם סטייל שיגרום לך לרצות לשנות את הבית עם כל סטורי שהיא מעלה, וזה לא מעט. אז זו קרן בר, והיא פשוט אדירה.

קראי עוד >>
מיטל אשכנזי-פומרנץ

אמא כמוני – מיטל אשכנזי פומרנץ

מיטל הייתה חברה שלי עוד לפני שהיינו חברות בכלל, איכשהו מתגובה לתגובה ברשתות החברתיות הרגשנו שאנחנו מכירות. מאז כבר הספקנו לעבוד יחד, אני התארחתי אצלה בפודקאסט והנה עכשיו גם היא מבקרת אצלי. אישה אהובה שהיא כוכב מנצנץ.

קראי עוד >>
ניתוח קיסרי אלקטיבי

טיפים להחלמה מניתוח קיסרי

עברתי ניתוח קיסרי ושרדתי כדי לספר. ואם אני חושבת על זה אז אפילו נהנתי (בצורה מעוותת ומוזרה שכזו). הנה כמה טיפים שיעזרו לך לעבור את הקיסרי יותר בקלות.

קראי עוד >>

רוצה לקבל עידכונים? זה המקום:

2 מחשבות על “התופת של גבריאל / סילביין ריינרד”

  1. אם הספר הוא חלק מטרילוגיה- הא כבר צבר אצלי נקודות בונוס! כי זה אומר שאם הוא טוב אז ההנאה תימשך קצת יותר מספר רגיל. תודה על ההמלצה.

    1. הוא הראשון שתורגם בטרילוגיה מעולה, בהחלט יש למה לצפות.
      ואם את אוהבת סדרות של ספרים תנסי את 'אחרי ש…' של אנה טוד, הוא נהדר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top